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モメンタム、3つのサービス。モメンタム、3つのサービス。

わたしたちは、3つのサービスを有機的に組み合わせ、ハイブリッドで革新的なソリューションを提供いたします。わたしたちは、3つのサービスを有機的に組み合わせ、ハイブリッドで革新的なソリューションを提供いたします。

“Momentum's Three Services” Momentum Japan organically combines its 3 services to bring solutions that are innovative hybrids of just the right approaches.“Momentum's Three Services” Momentum Japan organically combines its 3 services to bring solutions that are innovative hybrids of just the right approaches.

'Shopper Centric' Marketing Solutions
Contents Creation for Social Connections
Reputation Building
THREE SERVICES イメージ
'Shopper Centric' Marketing Solutions
Contents Creation for Social Connections
Reputation Building
THREE SERVICES イメージ

‘Shopper Centric’ marketing solutions‘Shopper centric’ marketing solutions

購買者心理を中心に発想した、かつてないマーケティングを。購買者心理を中心に発想した、かつてないマーケティングを。

A Wholly New Kind of Marketing That Puts the Shopper at the CenterA Wholly New Kind of Marketing That Puts the Shopper at the Center

我々は、ショッパー、つまり買い物客を中心において、マーケティング・コミュニケーション全体を見直すという考え方を持っています。今、買物をしている人を中心に考えるからこそ発見できるインサイトをソリューションに活かしていくこと。モメンタムジャパンだからこそ発想できるアイデアがたくさんあります。我々は、ショッパー、つまり買い物客を中心において、マーケティング・コミュニケーション全体を見直すという考え方を持っています。今、買物をしている人を中心に考えるからこそ発見できるインサイトをソリューションに活かしていくこと。モメンタムジャパンだからこそ発想できるアイデアがたくさんあります。

Our way is to rethink the entire marketing communications approach by putting the shopper at the center. There are insights that can only be discovered by watching shoppers as they shop, and we make sure that these insights are incorporated into our solutions. At Momentum Japan, we're full of ideas that you won't find anywhere else.Our way is to rethink the entire marketing communications approach by putting the shopper at the center. There are insights that can only be discovered by watching shoppers as they shop, and we make sure that these insights are incorporated into our solutions. At Momentum Japan, we're full of ideas that you won't find anywhere else.

‘Shopper centric’ marketing solutions‘Shopper centric’ marketing solutions

みなさまのお墨付き The World's Choice

Contents Creation for Social ConnectionsContents Creation for Social Connections

人が人に伝えたくなる、そんな魔力を持ったコンテンツをつくる。人が人に伝えたくなる、そんな魔力を持ったコンテンツをつくる。

Creating Compelling Content That Can't Help But Go ViralCreating Compelling Content That Can't Help But Go Viral

スマートフォンやSNSの普及に伴い重要性が増しているソーシャル環境において、「クリエイティブ」は、人から人へと拡散/伝染するような「コンテンツ」でなければならないと考えています。モメンタムジャパンは、人々の「今」に対応した「コンテンツ」を創造します。スマートフォンやSNSの普及に伴い重要性が増しているソーシャル環境において、「クリエイティブ」は、人から人へと拡散/伝染するような「コンテンツ」でなければならないと考えています。モメンタムジャパンは、人々の「今」に対応した「コンテンツ」を創造します。

As mobile technology and social networking are increasingly woven into the fabric of everyday life, the virality of creative content becomes ever important. At Momentum Japan, we create content that resonates with immediacy and relevance.As mobile technology and social networking are increasingly woven into the fabric of everyday life, the virality of creative content becomes ever important. At Momentum Japan, we create content that resonates with immediacy and relevance.

Content Creation for Social Connections WorksContent Creation for Social Connections Works

ど生鮮。 みなさまのお墨付き 横綱チャレンジ Sprite スプラッシュカート<br>体験イベント

Reputation BuildingReputation Building

ブランド管理の時代から、レピュテーション管理の時代へ。ブランド管理の時代から、レピュテーション管理の時代へ。

From Managing Brands to Managing ReputationsFrom Managing Brands to Managing Reputations

「ブランドイメージ」を構築・管理する時代から、「レピュテーション(評判)」を構築・管理する時代へと変化していると考えています。モメンタムジャパンでは、「ステークホルダーランドスケープ」や「レピュテーションギャップ分析」などの独自ツールを用い、企業経営の観点からレピュテーションを管理するお手伝いをいたします。「ブランドイメージ」を構築・管理する時代から、「レピュテーション(評判)」を構築・管理する時代へと変化していると考えています。モメンタムジャパンでは、「ステークホルダーランドスケープ」や「レピュテーションギャップ分析」などの独自ツールを用い、企業経営の観点からレピュテーションを管理するお手伝いをいたします。

Today, it's about building and managing reputation instead of brand image. At Momentum Japan, we use a variety of proprietary tools, such as “Stakeholder Landscape” and “Reputation Gap Analysis”, to support companies in managing their reputations from a business management perspective.Today, it's about building and managing reputation instead of brand image. At Momentum Japan, we use a variety of proprietary tools, such as “Stakeholder Landscape” and “Reputation Gap Analysis”, to support companies in managing their reputations from a business management perspective.

Reputation ManagementReputation Management

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